Milý Orange...

Autor: Ján Kordoš | 25.3.2009 o 8:35 | Karma článku: 10,92 | Prečítané:  2212x

dopis pre najsamlepšieho mobilného operátora.

 

 

Členom úspešnej rodiny zákazníkov nášho mobilného operátora Orange (predtým Globtel) som už pomaly desať rokov. A doposiaľ som aj napriek škrípaniu zubov rešpektoval ich podmienky. Tentoraz mám sto chutí im miesto vyplatenia paušálu priniesť v obálke včerajší strávený obed. Čakám, kým ma odpoja.

 

V polovici januára som sa pokúsil previesť mobilné číslo z jedného platcu zmluvy na druhého. Vraj sa to nedá v jeden deň. Dobre. Potom sa niečo v Bratislave pokazilo, pretože pracovná doba v centrále Orangu je zrejme do 14tej hodiny. Ale mňa to netrápilo, mali na to týždeň. Prevod nebol úspešný. Za týždeň. Mesačný účet za telefón musel byť vyplatený od pôvodného majiteľa zmluvy a po telefonáte mal vraj on odo mňa vymáhať zaplatenie mesačného účtu, spoločnosť Orange s tým nič nemá. Adrenalín začal stúpať.

 

Po mesiaci som s upozornením prišiel, že či vôbec plánujú s týmto niečo robiť a prevod úspešne prebehol, hoci bez varovania (a toto ma na tejto skvelom, úspešnom mobilnom operátorovi serie najviac - nedokáže poslať ani jednu prekliatu SMS, aby informoval o niečom dôležitom, ale reklamy na akcie posiela pravidelne aj napriek výslovnému zákazu) som mal mobil „hluchý" asi 10 hodín. Zrovna v momente, kedy som čakal kuriéra so súkromnou zásielkou. Nevadí, už konečne všetko prebehlo, po pár dňoch dokonca dorazil aj nový, objednaný mobil.

 

A potom prišiel účet za telefón.

 

Ako zákazník Orange-u takmer 10 rokov mám po celý čas aktivovanú službu CLIP, avšak po zmene mena, ktoré bude účet platiť, si bez ústneho upozornenia Orange zaúčtoval ľudových 6,6388€. Neveriaco pozerám, päsť už zaťatá. Za služby SMS + MMS 100, ktorú som si neaktivoval musím zaplatiť 2,7734€. Za prašivý prevod telefónneho čísla mi došlo vyúčtovanie 9,9582€. To mi chcú akože ukázať, že výhodnejšie by bolo prejsť k inému operátorovi s novým číslom? Áno, pretože za"vykonanie zmien v systéme", ktoré nedokázali spraviť behom týždňa a ja som ako idiot musel čakať ďalší mesiac a znovu sa osobne dostaviť do pobočky Orange-u, ktorá zatvára o 17:00, takže normálny človek sa stihne pozrieť akurát tak na zatvorené dvere, si vypýtali 6,9442€. Samotný paušál ma stojí 13,3612€.

 

Milý Orange, posledné dva roky a na stole ťa čakajú papiere na rozvod. A ver, že mne bude trvať tiež trochu dlhšie, než zaplatím svoju faktúru. Viem, že som len červík a tebe to bude jedno, nič nezmôžem, ale ja to spravím už len pre ten dobrý pocit. Sťažovať sa totiž môžem vieš kde, preto si svoju zlosť ventilujem touto cestou.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Armádny generál: Rusi majú vynikajúcu techniku. Všetko však závisí aj od politiky

Udržanie starých stíhačiek bude drahé, Rusi si môžu zapýtať viac.

DOMOV

Minister Gajdoš nepriznal takmer polovicu svojho príjmu

Minister obrany v majetkovom priznaní nespomenul výsluhový dôchodok.


Už ste čítali?