reklama

Na zdravie, na dvojkríže

Od istého času som radšej prestal sledovať všetky správičky o dianí v našom krásnom Slovensku. Raz za pár dní si pekne sadnem, chytím šálku s kávou do papŕč, prečítam nadpis, šálku položím, pretože jej obsah nechcem vychrstnúť na obrazovku, prípadne zakúpenú dennú tlač a čítam, v prípade videa pozerám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

A chytám sa za hlavu, mám taký podivný úškrn na ksichte, ktorý značí, že smiať sa mi nedá, plakať predsa nebudem a keby mi dal niekto do rúk zbraň, asi si vystrelím mozog z hlavy (to je len akože - na opis dramatickej situácie a bezradnosti sa nič lepšie nehodí).

Fica nikomu neberiem. Je populista, robí to dobre, má to všetko premyslené a nech teda hovorí a robí to, čo si zaumienil. Voliť ho nikdy nebudem, stotožňovať sa s ním taktiež nemienim, ale občas ho ľutujem. Skutočne, pre niekoho som možno poklesol až tak hlboko, ale je to pravda. To, že si za partnerov vybral chronického klamára a nacionalistického alkoholika, je jeho problém. Ale ľutujem ho aj tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po každom novom vystúpení Mečiara si poviem, že ten má to najlepšie už za sebou a nech sa snaží ako len chce, veľa toho nepohnojí - aspoň v to dúfam. Horšie to je pri Slotovi, ktorého obľúbenosť rastie. Skutočne netuším, čím to je, ale ľudia na neho pozerajú ako na skutočného Slováka, ktorý sa za nás obetuje, nenechá hnusných Maďarov, aby nám zobrali naše územie a kopec tých kravín, ktoré môže z úst vypustiť len on. Isteže, stupídnymi rečami si udrží pozornosť krčmových politikov, ktorí (úprimne) hovno vedia a chcú počuť len to, že sa o nich niekto postará, aby mali na svoje večerné kombo boro+pivo. A kope do zadku tých hnusných maďarov (a just s malým M, veľké si totiž nezaslúžia!), lebo my sme tu boli už dávno pred nimi. Či čo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lenže netuším, či táto časť národa nevidí, na čom sa Janko vozí, koľko má vo vrecku, že ho považuje „za svojho". Pritom ide o bohatého človeka, ktorého politický úspech je založený na medzinárodných konfliktoch. A hanbím sa za neho. Žijem v oblasti, kde je maďarský jazyk bežnou rečou a to, že neviem po maďarsky ani ceknúť, ma nezaujíma, netrápi a predsa dokážem prežiť v jednom „okupovanom meste" i s obyčajnou slovenčinou. Obzvlášť ma však irituje, že Slota, veľký to Slovák, radšej stavia nezmyselné dvojkríže, ktoré sú mne ako občanovi Slovenska (so slovenskou národnosťou) na dve veci a radšej by mohol prispieť na opravu ciest v danom regióne. Čo by bolo úplne super pre všetkých.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie, radšej budeme čučať na dvojkríž, všetci sa z toho dobre že neposerieme, lebo sme si ako psy označkovali svoje územie, pokecáme o tom, že sme suverénny štát, nakydáme na Maďarov a pôjdeme spokojne spať. Niekto po vlastných, niekto mestskou hromadnou dopravou a niekto v bavoráku. Všakže. Keby tie kríže aspoň niekto motorovkou napílil, že si do krbu nejaké to drevo zoberiem a budem mať z toho úžitok. Nechápem a nikdy nepochopím, ako môže niekto voliť človeka, ktorý nadáva na občanov iného štátu a robí zo seba idiota. Bolo to cool a funny, keď som mal 16, ale teraz? To neznamená, že by som ho vtedy volil, len mi prišlo super, že opitý človek robí politika. Juchú. Čo z toho tí dospelí ľudia však majú? Nepáčia sa mi niektoré kroky maďarskej strany, ale tak čo už, majú vlastný štát. Ak ma predavačka osloví najprv po maďarsky, slušne jej poviem, že nerozumiem a nezačne mi ani ona drbať o hlavu, že nech sa naučím, veď tu žijem. Ale keď alkoholik v saku začne kydať na maďarských občanov, cítim sa trápne a hanbím sa, že som Slovák. Ostatní mu tlieskajú. Preto ľutujem Fica - to čo si navaril, si teraz pekne musí zožrať. A dúfam, že mu to chutiť bude, pretože hoci sa to nezdá, Slota začína stúpať na plyn a bude ešte zábava. Smutné však je, že nielen on si myslí, že koná dobre, ale aj cca 10% (či koľko to teraz má) voličov. Potom sa nedivme, kdeže to žijeme.

Ján Kordoš

Ján Kordoš

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent Fakulty Elektrotechniky a Informatiky v BAEditor-in-chief Hry.Sme.ska večný frfloš Zoznam autorových rubrík:  Hry.sme.skHerné témyFilmové NErecenzieDebilníčekSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu